ClujLife este un promotor local care își propune să descopere și să recomande evenimente și locații din Cluj-Napoca, oferind informații autentice și testate personal. Fondat în 2008, ClujLife funcționează ca o publicație media online independentă, concentrându-se pe conținut original și creativ. Scopul principal este implicarea activă în viața comunității, păstrarea unui ton pozitiv și motivant, și oferirea de exemple inspiraționale. ClujLife explorează zilnic orașul, aducând în față noutăți și recomandări pentru o viață culturală și socială vibrantă.
Nevoia de recunoaștere a brandului (brand awareness): Creșterea vizibilității și atragerea unui număr mai mare de urmăritori și cititori pentru postările de pe blog prin creare conținutului adecvat pentru canalul de comunicare Instagram.
Conținut reprezentativ: generarea de conținut de calitate care reflectă valorile și misiunea ClujLife prin cercetarea pietei, propunerea ideilor creative si folosirea abilitatilor pentru implementarea lor.
Realizarea și postarea a trei video-uri scurte săptămânal pentru a menține interesul audienței și a genera engagement. Dar și crearea a două postări carousel pe săptămână: una cu evenimentele săptămânii, pentru a informa publicul despre ce se întâmplă în oraș, iar una realizată din materialul de pe site, pentru a promova articolele și conținutul detaliat de pe platforma ClujLife.
Pentru realizarea acestor postări s-au implementat diferite acțiuni. Săptămânal, s-a identificat și planificat conținutului video și foto care va fi creat și în consecință programarea postărilor pe platformele de social media. Mai apoi, analizarea performanței conținutului și ajustarea strategiei în funcție de rezultate pentru a maximiza impactul. Pentru realizarea postarilor s-au utilizat programe precum Adobe Premiere, Canva, Photoshop etc.